Mag ik mijn bestelling retourneren?
Niet tevreden met uw aankoop? Tot 30 dagen na ontvangst van uw bestelling, kunt u uw bestelling retourneren.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Vul het retourformulier zo volledig mogelijk in en voeg deze toe aan uw retourzending. Het retourformulier vindt u onderaan deze pagina.
Stuur de artikelen naar:
LEDInbouwspotsleds
Hinmanweg 9w
7575BE Oldenzaal
Zorg ervoor dat:
- De producten onbeschadigd en in originele staat verkeren.
- De retourzending goed verpakt is.
- Uw naam, adres en bankrekeningnummer duidelijk vermeld zijn op het retourformulier.
- De retourzending voldoende is gefrankeerd.
U krijgt binnen enkele werkdagen het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retourzenden van uw bestelling naar Ledinbouwspotsleds zijn voor uw eigen rekening.
Mag ik mijn bestelling ruilen?
U kunt producten niet ruilen. U kunt wel uw bestelling retourzenden en een nieuwe order plaatsen.
Hoe snel word ik terugbetaald, nadat ik een artikel geretourneerd heb?
Bij ontvangst van uw retourzending, maken wij het aankoopbedrag plus de verzendkosten direct naar u over (tenzij anders met u afgesproken i.v.m. bijvoorbeeld vakanties).
Wat is het retouradres?
Stuur een ingevuld retourformulier en de artikelen die u wilt retourneren naar:
LEDInbouwspotsleds
Hinmanweg 9w
7575BE Oldenzaal
Wat moet ik doen als ik geen mogelijkheid heb om het retourformulier uit te printen?
Stuur een mail naar info@ledinbouwspotsleds.nl, dan maken wij het samen in orde.
Ik heb een verkeerd of beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen?
Heeft u een verkeerd of beschadigd product ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via +31-(0)541 85 69 84 of stuur een mail naar info@ledinbouwspotsleds.nl. Dan lossen we het samen op.
Hoe lang is de garantieperiode?
U heeft maar liefst 3 jaar (36 maanden) garantie op uw bestelling. Gaan uw producten binnen deze tijd kapot? Neem dan contact met ons op. Het liefst per e-mail (garantie@ledinbouwspotsleds.nl), onder vermelding van uw bestelnummer en de naam van het defecte artikel. Dan lossen we het samen op.